Diensten

KIRC doet naast het onderzoek-op-eigen-initiatief, ook onderzoeken in opdracht. KIRC kan invulling geven aan uw behoefte aan onafhankelijk en wetenschappelijk onderzoek.

Mystery Contact Onderzoek

LOGO_Top30Contactcenters_uitgelicht

Mystery Contact Onderzoek meet de kwaliteit van klantinteractie. Speciaal getrainde mystery experts benaderen uw organisatie en evalueren aan de hand van een vaste checklist het contact met uw medewerkers. Stichting KIRC maakt hiervoor gebruik van de methode van de Top30 Contactcenters, het grootste onafhankelijke mystery onderzoek onder service centers van Nederland.

Klik hier voor meer informatie.

Whitepapers

Als professional bent u dagelijks druk bezig om klantcontact op een hoger niveau te brengen. Om de juiste stappen hiervoor te zetten helpt onafhankelijk en wetenschappelijk onderzoek u verder. Stichting KIRC helpt u de kengetallen te ontdekken en onderzoeksvragen te beantwoorden over de klantcontactonderwerpen die voor u belangrijk zijn. U ontvangt van ons een whitepaper waarin de resultaten beschreven worden.

Customer Experience Safari

De ontwikkelingen in de klantcontactbranche volgen elkaar razendsnel op. Aan uw (management)team de taak om de ontwikkelingen voor uw organisatie in kaart te brengen en daar goed op in te spelen. Stichting KIRC helpt u en uw team daarbij. Wij zorgen er voor dat u wordt bijgepraat over de ontwikkelingen in de branche die voor u van belang zijn. KIRC verzorgt voor u een safari waarin u en uw team een kijkje in de keuken van een klantcontactorganisatie neemt, die al vergevorderd bezig is met de onderwerpen van uw voorkeur.

Geïnteresseerd in de mogelijkheden? Neem contact met Cris Donze via +31 (0) 88 337 6390.

KlantInteractie Research Centrum 2017