Word donateur van Stichting KIRC
hét kennisinstituut voor klantinteractie in Nederland en België.
Donateur worden
Stichting KIRC is de enige not-for-profit onderzoeksinstelling in Nederland voor klantcontact, klantinteractie en contact centers. KIRC verzamelt kennis over en doet zelfstandig onderzoek naar klantinteractie, met als doel het vergroten van inzichten binnen de sector en het inspireren van de ontwikkeling van klantinteractie en klantenservice. Ons werk wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de bijdragen van donateurs. Donateurs hebben de exclusieve beschikking over op maat gesneden advies, wetenschappelijke publicaties, workshops en lezingen over specifieke thema’s in het vakgebied.
Mogelijkheden
Donateurs van KIRC kunnen kiezen voor de volgende mogelijkheden: (klik op het plusje voor meer informatie)
Donateur A: €260,- per jaar
- 1 gratis exemplaar van elke KIRC publicatie (max. 3 per jaar, waarde €29,95 per stuk)
- 1 keer per jaar gratis deelname aan KIRC lecture (waarde €195,- per lecture)
- deelname aan het Strategic Decisions Monitor panel
Donateur B: € 500,- per jaar
- 2 gratis exemplaren van elke KIRC publicatie (max. 3 per jaar, waarde €29,95 per stuk)
- 2 keer per jaar gratis deelname aan KIRC lecture (waarde €195,- per lecture)
- deelname aan het Strategic Decisions Monitor panel
- 1 uur gratis advies op een specifiek thema, gericht op uw ambities en uitdagingen binnen klantcontact
Donateur C: € 1.000,- per jaar
- 3 gratis exemplaar van elke KIRC publicatie (max. 3 per jaar, waarde €29,95 per stuk)
- 3 keer per jaar gratis deelname aan KIRC lecture (waarde €195,- per lecture)
- deelname aan het Strategic Decisions Monitor panel
- 1 uur gratis advies op een specifiek thema, gericht op uw ambities en uitdagingen binnen klantcontact
- 1 gratis workshop van één dagdeel per jaar, gericht op de ambities en uitdagingen van uw organisatie
- de mogelijkheid om exclusief een thema voor onderzoek aan te dragen en hieraan actief bij te dragen
- 15% korting op een Quick Scan per jaar van uw customer service