Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie

Research

Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2017

Het groot Nationaal onderzoek naar de trends en kengetallen in klantinteractie was vorig jaar een enorm succes, met meer dan 750 respondenten uit meer dan 400 organisaties! Het is de standaard in Nederland voor actueel onderzoek in de branche geworden. Stichting KIRC wil OOK dit jaar weten hoe de klantinteractie branche er voor staat en organiseert het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2017.

Het onderzoek is op 19 april van start gegaan op de Multichannel Conference 2017 in het Better Practices Theater van stichting KIRC. Doet u ook mee? Klik dan op één of meerdere van onderstaande 6 thema's om toegang tot de vragenlijst(en) te krijgen.

De thema’s van het onderzoek 2017

Als u voor alle 6 thema's de vragenlijst invult, dan heeft u recht op 50% korting op het in het najaar te verschijnen onderzoeksrapport (reguliere verkoopprijs € 29,95).

Het onderzoeksrapport van het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2016 is nog steeds hier te bestellen.

Wie maakt het onderzoek financieel mogelijk?

Het onderzoek wordt uitgevoerd door de Stichting Klantinteractie Research Centrum, de nationale not-for-profit onderzoeksorganisatie in de contact center branche. Stichting KIRC verwezenlijkt haar doelen met behulp van de bijdragen van donateurs. Het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek 2017 wordt mede mogelijk gemaakt door:

Sponsoren-KIRC-20170505

KlantInteractie Research Centrum 2017