Publicaties

High Impact Learning

IMG_1039

High Impact Learning

High Impact Learning
  • 15 oktober 2012
  • Jacco Gunter & Eric Mooijman
  • Wat betekent High Impact Learning?

    Het concept werd in 1993 door Dave Ulrich geïntroduceerd en leidt tot een verbeterd leervermogen van organisaties en wordt in deze uitgave toegelicht. Recente ontwikkelingen op het gebied van leren en opleiden passeren de revue aan de hand van trendonderzoeken en recente internationale en nationale benchmarks.

    Verder richt deze uitgave zich op het achterhalen van de mate waarin High Impact Learning binnen Klant Interactie Centers wordt toegepast en leest u diverse tips voor het High Impact maken van individuele opleidingen, cursussen of trainingen én voor het realiseren van een High Impact Learning Klant Interactie Center.

1 Ster2 Sterren3 Sterren4 Sterren5 Sterren (5 votes, average: 4,60 out of 5)
Loading...

Vul onderstaand formulier in, indien u één of meerdere uitgaven van KIRC wilt bestellen. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

 

Ik wil graag de volgende uitgaven bestellen:

€ 29,95
Customer Effort Score
€ 29,95
Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2016
€ 29,95
Customer Journey Management - Tevreden en loyale klanten door optimale samenwerking in ketens en journeys
€ 19,95
Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2015
€ 9,95
Het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2014
€ 19,95
High Impact Learning - Meer rendement uit opleiden in Klant Interactie Centers

Donateurschap

Ondersteun de doelen de Stichting Klant Interactie Research Centrum en word donateur! U ondersteunt daarmee de totstandkoming van onze onderzoeken in de klantcontactbranche en u krijgt alle publicaties kosteloos toegestuurd. Klik hier voor meer informatie

Prijzen

Prijzen zijn inclusief BTW. Verzendkosten zijn niet in de prijs inbegrepen.

Contactgegevens*

Aanhef

Factuuradres*

 Ik heb een afwijkend afleveradres.

Afleveradres*

Opmerkingen

Bestelcode

Heeft u een bestelcode? Vul deze dan hieronder in.

 Stichting KIRC mag mij benaderen voor marketingdoeleinden.

 

Velden gemarkeerd met een * zijn vereist.

KlantInteractie Research Centrum 2017