Publicaties

Customer Journey Management

IMG_1039

Customer Journey Management

Customer Journey Management
  • 31 maart 2016
  • Karen Trotter & Ivo Heijtel
  • In samenwerking met allround ketenmanager Karen Trotter legt stichting KIRC u uit hoe het speelveld voor ketenmanager in elkaar steekt. Enkele belangrijke vragen worden voor u als klantcontactprofessional beantwoord. Waarom is ketenmanagement voor mij interessant? Wat is de positie van het contact center in de keten? Hoe ziet ketensturing er vanuit het perspectief van het contact center er uit? Middels kwantitatief en kwalitatief onderzoek is vastgelegd hoe het er voor staat in Nederland met ketenmanagement ten behoeve van customer service.

1 Ster2 Sterren3 Sterren4 Sterren5 Sterren (6 votes, average: 3,67 out of 5)
Loading...

Vul onderstaand formulier in, indien u één of meerdere uitgaven van KIRC wilt bestellen. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

 

Ik wil graag de volgende uitgaven bestellen:

€ 29,95
Customer Effort Score
€ 29,95
Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2016
€ 29,95
Customer Journey Management - Tevreden en loyale klanten door optimale samenwerking in ketens en journeys
€ 19,95
Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2015
€ 9,95
Het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2014
€ 19,95
High Impact Learning - Meer rendement uit opleiden in Klant Interactie Centers

Donateurschap

Ondersteun de doelen de Stichting Klant Interactie Research Centrum en word donateur! U ondersteunt daarmee de totstandkoming van onze onderzoeken in de klantcontactbranche en u krijgt alle publicaties kosteloos toegestuurd. Klik hier voor meer informatie

Prijzen

Prijzen zijn inclusief BTW. Verzendkosten zijn niet in de prijs inbegrepen.

Contactgegevens*

Aanhef

Factuuradres*

 Ik heb een afwijkend afleveradres.

Afleveradres*

Opmerkingen

Bestelcode

Heeft u een bestelcode? Vul deze dan hieronder in.

 Stichting KIRC mag mij benaderen voor marketingdoeleinden.

 

Velden gemarkeerd met een * zijn vereist.

KlantInteractie Research Centrum 2017