Publicaties

Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2016

IMG_1039

Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2016

Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2016
  • 20 november 2016
  • Martine Ferment & Ivo Heijtel
  • Het rapport bevat kengetallen gebaseerd op gegevens van grote en kleine contact centers, uit allerlei sectoren en regio’s. De reeks kengetallen heeft betrekking op uiteenlopende aspecten van klantinteractie, zoals performance management, financieel management, HRM, kwaliteitsmanagement e.d. Tevens komen belangrijke onderwerpen aan de orde zoals de effectiviteit van ICT-middelen, trends en uitdagingen voor de toekomst.

1 Ster2 Sterren3 Sterren4 Sterren5 Sterren (No Ratings Yet)
Loading...

Vul onderstaand formulier in, indien u één of meerdere uitgaven van KIRC wilt bestellen. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

 

Ik wil graag de volgende uitgaven bestellen:

€ 29,95
Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2017
€ 29,95
Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2016
€ 29,95
Customer Journey Management - Tevreden en loyale klanten door optimale samenwerking in ketens en journeys
€ 19,95
Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2015
€ 9,95
Het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2014
€ 19,95
High Impact Learning - Meer rendement uit opleiden in Klant Interactie Centers

Donateurschap

Ondersteun de doelen de Stichting Klant Interactie Research Centrum en word donateur! U ondersteunt daarmee de totstandkoming van onze onderzoeken in de klantcontactbranche en u krijgt alle publicaties kosteloos toegestuurd. Klik hier voor meer informatie

Prijzen

Prijzen zijn inclusief BTW. Verzendkosten zijn niet in de prijs inbegrepen.

Contactgegevens*

Aanhef

Factuuradres*

 Ik heb een afwijkend afleveradres.

Afleveradres*

Opmerkingen

Bestelcode

Heeft u een bestelcode? Vul deze dan hieronder in.

 Stichting KIRC mag mij benaderen voor marketingdoeleinden.

 

Velden gemarkeerd met een * zijn vereist.

KlantInteractie Research Centrum 2017