De Strategic Decisions Monitor levert u relevante managementinformatie op voor het nemen van beslissingen met betrekking tot klantcontact management. Doelgroep van deze managementinformatie is: directieleden, sales managers, marketing managers, contact center managers, teammanagers, kwaliteitsmanagers en andere functies in customer service.

Wilt u ook uw bijdrage leveren? Dat kan: de nieuwste Strategic Decisions Monitor over artificial intelligence staat online. Klik hier om mee te doen, of scan onderstaande code:
QRCode_5050884-_1_

Klik hieronder voor meer informatie over de onderzoeken die vanaf 2011 zijn uitgevoerd.

2017

Spraaktechnologie
Gaat WhatsApp voor Customer Service echt doorbreken?
Sneak Preview Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2017
Selfservice: kans of bedreiging?
Hoe goed is Live Chat
Trends in Customer Service
Vergelijking klantbelevingsmeetinstrumenten in klantcontact
Grote versus kleine contact centers

2016

Techniek tbv Customer Experience
Customer Effort Score
Op weg naar 2020
Communicatie-integratie
Panelleden over de Trends in Customer Service
Trends in Customer Service

2015

Hostmanship in Customer Service
High Impact learning
Projectmanagement in contact centers
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2015
Kennismanagement
Trends in Customer Service

Strategic Decisions Panel

De Strategic Decisions Monitor is een initiatief van Customer First en de Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC). We nodigen marketing-, sales- en contact center managers en medewerkers uit om maandelijks een beknopte online vragenlijst in te vullen.

Word lid van het Strategic Decisions Panel. U kunt uw deelname in de vragenlijst aangeven. Op deze manier wordt u regelmatig uitgenodigd een nieuwe vragenlijst over een nieuw onderwerp in te vullen.

Klik hier voor oudere onderzoeken.

KlantInteractie Research Centrum 2017