Kennis

Het kennisinstituut op het gebied van klantinteractie

Better Practices Theater

Tijdens het KIRC Better Practices Theater op de Multichannel Conference in april verzorgt KIRC ieder jaar weer 6 korte lezingen over een relevant thema in klantinteractie. Het unieke format zorgt elk jaar weer voor interessante discussies over het gepresenteerde. Bovendien worden tijdens dit event de eerste resultaten voor het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie verzameld.

Better Practices Theater 2018: 18 en 19 april

Ook dit jaar verzorgt Stichting KIRC weer een 6-tal interessante lezingen. De line-up is bekend!
Wij hebben altijd plaats voor je! Zie hieronder voor een overzicht van de sprekers.

 

Vereniging Eigen Huis verrijkt CRM en maakt een 360-graden klantbeeld écht waar
Hein Kruider (Vereniging Eigen Huis), 18 april: 9:30 – 10:15 en 19 april: 15:45 – 16:30

Customer Easy Score bij Qurrent: klantgemak streeft NPS en FTF razendsnel voorbij
Daniel Zwarts (Qurrent), 18 april: 10:45 – 11:30 en 19 april: 14:30 – 15:15

“Darling, I just ordered a washing machine through my facebook messenger!”
Siegfried (Siggi) Schallenmüller (Dimension Data), 18 april: 12:00 – 12:45 en 19 april: 13:15 – 14:00

Maak werk van de 10 Klantinteractietrends van 2019 tot 2022!
Martine Ferment (KIRC) en Geeske te Gussinklo (KSF), 18 april: 13:15 – 14:00 en 19 april: 10:45 – 11:30

Opzouten! – dat is wat de meeste klanten over u denken … tenzij u op minstens 1 manier totaal anders met uw klanten omgaat
Guido Thijs, 18 april: 14:30 – 15:15 en 19 april: 12:00 – 12:45

Continu verbeteren met de Slimme klant-kwaliteitscirkel. Want voor Miele geldt: er is geen betere
Evert Kok (Miele), 18 april: 15:45 – 16:30 en 19 april: 9:15 – 10:30

Meer lezen? Klik hier voor een overzicht.

Sfeer impressie van het Better Practices Theater 2017

Start de video hieronder voor een sfeerimpressie van het Better Practices Theater van vorig jaar.

De presentaties van het Better Practices Theater 2017

Selecteer hieronder de presentaties van het Better Practices Theater 2017.

Trends in klantinteractie 2017-2021, Martine Ferment & Geeske te Gussinklo

Chat als Customer Service kanaal, Cris Donze

 

WhatsApp bij de Bijenkorf, Ankie Straathof

 

Virtual contact center bij TUI, Leo Ooms

 

10 Trends in Learning, Ype Boersma

 

WFM,Stefan Captijn

 

Sponsoren