Kennis

Het kennisinstituut op het gebied van klantinteractie

CX trendevent

Ieder jaar wordt er weer reikhalzend naar uitgekeken: de presentatie van de tien trends in klantinteractie door de Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC). Waar gaan we heen met Customer Excellence? Wat zijn de trends voor excellente Customer Care? Bent u klaar voor de nieuwste ontwikkelingen?

Het KIRC Trendonderzoek

Stichting KIRC is een onafhankelijke, not-for-profit onderzoeksinstelling die al vele jaren onderzoek doet naar de trends in klantinteractie. Onze onderzoeken vormen een bron van inspiratie voor klantcontactprofessionals die hun vak serieus nemen en altijd op zoek zijn naar de meest actuele ontwikkelingen in klantinteractie. De trends in klantinteractie helpen organisaties die streven naar excellente Customer Experience.

 

Combinatie van inhoud en ontspanning

De trends in klantinteractie verdienen een eigen plek op de klantinteractie eventkalender. Wij combineren inhoud en ontspanning door het CX Trendevent te combineren met het Open Varen, dat dit jaar 10 jaar bestaat. Zo slaat u twee vliegen in één klap: u leert over de nieuwste trends en geniet van een boottocht en/of een hapje en een drankje met andere klantcontactprofessionals.

 

De trends in klantinteractie werden voorheen gepresenteerd in het Better Practices Theater. Klik hier voor de trends van vorig jaar.

Sponsoren