Kennis

Hét kennisinstituut op het gebied van kennis en klantinteractie

Maak kennis met de tien trends in klantinteractie 2020-2023

Op 20 juni 2019 presenteerden Martine Ferment, voorzitter van Stichting KIRC en Geeske te Gussinklo, directeur van KSF, de tien trends in klantinteractie 2020-2023. Bekijk de presentatie hieronder.

Presentatie gemist? Wij komen graag naar je toe…

Het KIRC Trendonderzoek

Stichting KIRC is een onafhankelijke, not-for-profit onderzoeksinstelling die al vele jaren onderzoek doet naar de trends in klantinteractie. Onze onderzoeken vormen een bron van inspiratie voor klantcontactprofessionals die hun vak serieus nemen en altijd op zoek zijn naar de meest actuele ontwikkelingen in klantinteractie. De trends in klantinteractie helpen organisaties die streven naar excellente Customer Experience.

 

Zie hoe andere organisaties met de trends omgaan

Tijdens het trendevent gaf een aantal interessante sprekers hun visie over de impact van trends in klantinteractie voor hun organisatie. Bekijk hun presentaties hieronder:

 

a.s.r. – Henk-Jan Koerts

asr-Henk-Jan-Koerts

Hotelschool The Hague – Karoline Wiegerink

Hotelschool-The-Hague-Karoline-Wiegerink

AS Watson – Marc klein Breteler

AS-Watson-Marc-klein-Breteler

Kees Smit Tuinmeubelen – Tom Webbink

Kees-Smit-Tuinmeubelen-Tom-Webbink

KSF – Robert Duijvestijn

KSF-Robert-Duijvestijn

Sponsoren