Maak kennis met de trends in klantinteractie

Het KIRC trendonderzoek is al jaren een begrip in klantinteractie voor klantcontactprofessionals die hun vak serieus nemen en altijd op zoek zijn naar de meest actuele inzichten. KIRC ziet het als haar belangrijkste bestaansreden om hierin te voorzien. 

 

Leer hoe andere organisaties op de trends inspelen

Organisaties, die inspelen op de trends, kennen hogere klanttevredenheid en zijn de concurrentie een stap voor. Onder het motto “De trends in klantinteractie: welke koers zet jij uit?” kunt u kiezen uit een aantal interactieve workshops door AS Watson, Kees Smit Tuinmeubelen, ASR, Hotelschool The Hague, Telegraaf en vele anderen. 

 

Combineer inhoud en ontspanning

Het programma van de dag maakt het mogelijk om inhoud en ontspanning te combineren: 

  • Bent u uitgenodigd voor een vaartocht over de Loosdrechtse plassen of wilt u opstappen op één van de boten? Kom dan naar de ochtendsessie van 9:00 tot 12:30
  • Vaart u niet mee, maar schuift u wel graag aan bij de traditionele barbecue? U bent welkom vanaf 14:00.

 

Registreer nu en verzeker u van een plaats!

Praktische informatie

Voor wie:
Klantinteractieprofessionals 

Wanneer:
Donderdag 20 juni 2019
Ochtendsessie: 9:00 – 12:30
Middagsessie: 14:00 – 17:30

Waar:
Finley (Het Witte Huis)
Nieuw-Loosdrechtsedijk 242
1231 LG Nieuw Loosdrecht

Kosten:
Het CX Trendevent is gratis. Open Varen is op uitnodiging of tegen betaling.