Kennis

Het kennisinstituut op het gebied van klantinteractie

KIRC lectures

Stichting KIRC start in 2018 met een nieuw initiatief: de KIRC lectures. In 3 uur tijd word je door ons helemaal bijgepraat over een actueel thema in klantinteractie. Voor dit jaar staan er 3 lectures op de planning.

Medewerker Empowerment: medewerkers met mandaat voor excellente klantinteractie

Op donderdag 13 september organiseren we de tweede KIRC lecture van het jaar over Medewerker Empowerment. Je kunt weer kiezen uit 2 sessies: een middagsessie van 15:00 tot 18:00 of een avondsessie van 18:00 tot 21:00. Beide sessies zijn in Nieuwegein.

 

Bekijk het programma hier!

Wil je weten hoe je klantcontactmedewerkers optimaal ondersteunt om excellente Customer Service te bieden? Ben je benieuwd hoe Medewerker Empowerment je helpt om medewerkers te binden en te boeien? Denk jij ook dat meer autonomie voor medewerkers bijdraagt aan een optimale performance?

Kom er alles over te weten tijdens de KIRC-lecture ‘Medewerker Empowerment’ op 13 september in Nieuwegein, speciaal voor klantcontactprofessionals.

Medewerker Empowerment gaat over het bieden van meer bewegingsvrijheid aan medewerkers om het klantcontact optimaal te laten verlopen. Met als doel een betere Customer Experience. Maar hoe organiseer je dat? Want veel organisatie denken nog steeds dat meer autonomie voor medewerkers leidt tot langere wachttijden en planningsissues. Tijdens deze lecture leer je hoe Medewerker Empowerment bijdraagt aan een betere klantbeleving, een hogere medewerkermotivatie en een lager verloop en verzuim.

5 learnings

  • Leer hoe je klantcontactmedewerkers kunt motiveren om excellente customer service te bieden
  • Maak kennis met de praktijkervaringen van enkele toonaangevende organisaties in medewerker empowerment
  • Krijg hogere NPS scors door beter naar medewerkers te luisteren én van ze te leren.
  • Scoor beter in werving en selectie wanneer medewerkers meer mandaat krijgen, zijn gemotiveerder om bij u te werken.
  • Ervaar aan de hand van een praktijkcase en research zelf de do’s en don’ts van Medewerker Empowerment.

Maak klantcontact leuker en neem deel aan de KIRC-lecture op 13 september in Nieuwegein. De kosten bedragen 195 euro, incl. BTW. Deelnemers ontvangen tevens het actuele Medewerker Empowerment-onderzoeksrapport geheel gratis. Speciaal voor KIRC-donateurs is deze lecture gratis.

Ja, ik kom graag op 13 september!

Ik heb een voorkeur voor:

Aanhef

Customer Effort Score: meer dan de moeite waard?!

Op 22 maart organiseerde Stichting KIRC, speciaal voor klantcontactprofessionals, een masterclass over de toepassing van de Customer Effort Score in contact centers.  De lecture was een groot succes! 21 KIRC lecture alumni gingen huiswaarts met een officieel certificaat en zijn nu lid van de KIRC lecture alumni groep.

 

Sponsoren