KIRC Benchmarkplein

Het grootste klantinteractie informatie-uitwisselingsevent van Nederland

Return on Information: de nieuwe ROI?

Uit onderzoek blijkt dat managers te veel tijd besteden aan het zoeken van informatie voor hun plannen.  66% ervaart veel druk, omdat de doelstellingen van het jaarplan niet worden gehaald. Zij zoeken naar redenen hiervoor, speuren naar hoe zij presteren ten opzichte van anderen en willen met goede data-analyses en concrete acties kunnen bepalen wat ze moeten doen om hun doelen wel te halen.

Komt dit je bekend voor? Besteed jij ook veel tijd aan het zoeken naar benchmarkinformatie? Wil je weten wat je moet doen om je doelen wel te halen? Kom op 13 december naar het KIRC Benchmarkplein, het grootste klantinteractie infomatie-uitwisselingsevent van Nederland.

Het KIRC Benchmarkplein

In de 7 jaren van ons bestaan hebben we, via maandelijkse onderzoeken, een schat aan informatie over klantinteractie verzameld. Informatie die erop wacht om gedeeld te worden. Op donderdag 13 december organiseren wij het eerste benchmarkplein van Nederland: in één middag vind je alle informatie die je zoekt om het jaarplan 2019 zo succesvol mogelijk te laten zijn.

Zoek je benchmarkinformatie? Wij vinden het vast in onze databases. Wij hebben in de afgelopen jaren meer dan 1.000 vragen gesteld over allerlei kenmerken van klantcontact en dat aan duizenden respondenten. En ook onze sponsoren onderzoeken veel. Denk aan de superinteressante onderzoeken van bv Verint, Dimension Data, Teleperformance, KSF en anderen over klantcontact.

Met de informatie die wij verzamelen, nemen de mogelijkheden voor het afleiden van inzichten enorm toe. Managers weten dat goede data een bron van concurrentievoordeel is. Maar gegevens alleen zijn waardeloos; het gaat om de inzichten die daarvan worden afgeleid. Informatie is de kern van elk essentieel bedrijfsproces. Snelle toegang tot informatie stimuleert de ontwikkeling van elke organisatie. Op het KIRC Benchmarkplein kun je profiteren van al deze gegevens om beter te kunnen werken, je markt beter te kunnen bedienen, performance uit te breiden en risico’s te verminderen.

Kom halen en brengen!

Op het KIRC Benchmarkplein kom je op een leuke, informele, snelle en spontane manier in contact met vakgenoten en experts. Je kunt rechtstreeks putten uit de kennis van KIRC en van haar sponsoren. Een wereld aan informatie, gewoon voor het grijpen!  Op het KIRC Benchmarkplein leer je hoe je met benchmarkcijfers de klantenservice verbetert en hoe je de bedrijfsvoering efficiënter maakt.

Op het KIRC Benchmarkplein delen wij alle informatie die we hebben. Dat gaat als volgt: jij vraagt (beveiligd) wat je wilt weten, en wij zoeken het op! Maak gebruik van alle informatie die er is in Nederland, in één middag!

Ook bespreken we tips en tools om je tijd, energie en moeite zo te besteden dat je jouw 2019 doelen kunt doorlichten, nog meer kunt focussen op wat er toe doet en de dingen ook echt kan bereiken die je wil bereiken. Het benchmarkplein helpt je om structuur in ongestructureerde informatie te brengen.

Wil je verzekerd zijn van een plaats?

Schrijf je dan direct in.

Praktische informatie

Voor wie:
– inhouse contact center managers
– customer service managers
– service managers
– operations managers

Wanneer:
Donderdag 13 december 2018
13:30: Ontvangst
14:00: Start programma
17:00: Afronding met netwerkborrel

Waar:
Vreeswijksestraatweg 22, Nieuwegein

Kosten:
195 euro, excl. BTW.
Gratis voor KIRC donateurs en sponsoren.

KIRC lectures

Stichting KIRC is in 2018 gestart met een nieuw initiatief: de KIRC lectures.

In drie uur tijd word je door ons helemaal bijgepraat over een actueel thema in klantinteractie.

Elk jaar organiseren we 3 lectures, rondom de thema’s van onze publicaties, die ook 3 keer per jaar verschijnen.