Onderzoek
Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie
Thema’s
Het NBTK bestaat uit een literatuuronderzoek naar de belangrijkste trends in klantinteractie en een onderzoek onder klantcontactprofessionals. Het onderzoek focust op de volgende 6 thema’s:
- Trends & Strategie
- Customer Experience
- Technologie
- Operational Excellence
- Medewerkers
- Multichannel Klantinteractie
De onderzoeksgegevens worden gedurende het jaar verzameld via de Strategic Decisions Monitor, tijdens het CX Trendevent en online via de website in de maanden daarna.
Resultaten 2019
De onderzoeksresultaten worden ieder jaar in november tijdens het KSF jaarcongres gepresenteerd.
Onderzoekspublicatie
Bestel nu de onderzoekspublicatie “Time-out voor CX?!”
Resultaten 2019: Time out voor CX?!
Het groot Nationaal onderzoek naar de trends en kengetallen in klantinteractie was vorig jaar een enorm succes, met meer dan 750 respondenten uit meer dan 400 organisaties! Het onderzoeksrapport van het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2019 kun je hier bestellen.