Onderzoek

Toonaangevend onderzoek in klantinteractie

Nationaal Sectoronderzoek Klantcontact

Samen met sponsor Klantenservice Federatie brengt Stichting KIRC de klantcontact sector in kaart. Het sectoronderzoek is belangrijk. Niet alleen voor de sector, maar ook voor jouw organisatie. De door de deelnemers verstrekte informatie draagt bij aan de verdere professionalisering van klantcontact in Nederland.

Onderwerpen

In het Nationaal Sectoronderzoek Klantcontact (NSK) delen contact centers informatie over hun eigen organisatie met branchegenoten. Naast algemene beschrijvende kengetallen als type (inhouse/facilitair), markt (B2B/B2C), sector en aantal seats, bevat het NSK informatie over:

  • kanalen en volumes
  • samenstelling van het klantcontactpersoneel
  • vacatures
  • budget
  • strategie en operatie

Download het rapport

De resultaten van het Nationaal Sector Onderzoek Klantcontact 2017 kun je downloaden, door onderstaand formulier in te vullen:

Mogen wij u een uitnodiging sturen voor het eerstkomende sector onderzoek?

Sponsoren