Onderzoek

Toonaangevend onderzoek in klantinteractie

Nationaal Sectoronderzoek Klantcontact

Samen met sponsor Klantenservice Federatie brengt Stichting KIRC de klantcontact sector in kaart. Het sectoronderzoek is belangrijk. Niet alleen voor de sector, maar ook voor jouw organisatie. De door de deelnemers verstrekte informatie draagt bij aan de verdere professionalisering van klantcontact in Nederland.

Onderwerpen

In het Nationaal Sectoronderzoek Klantcontact (NSK) delen contact centers informatie over hun eigen organisatie met branchegenoten. Naast algemene beschrijvende kengetallen als type (inhouse/facilitair), markt (B2B/B2C), sector en aantal seats, bevat het NSK informatie over:

  • kanalen en volumes
  • samenstelling van het klantcontactpersoneel
  • vacatures
  • budget
  • strategie en operatie

Ook meedoen?

Het onderzoek is inmiddels gesloten. In juni van dit jaar worden contact centers in Nederland opnieuw uitgenodigd. Wil je ook een uitnodiging ontvangen? Vul dan je naam en e-mail adres in – wij zorgen ervoor dat je op de verzendlijst komt.

Sponsoren