Onderzoek

Toonaangevend onderzoek in klantinteractie

Nationaal Sectoronderzoek Klantcontact

Ben jij ook zo benieuwd hoe jouw contactcenter het doet in vergelijking met anderen? Doe dan mee met het Nationaal Sectoronderzoek Klantcontact (NSK) en ontvang de resultaten van jouw contactcenter vergeleken met een benchmark naar keuze.

Onderwerpen

Het NSK is een gezamenlijk initiatief van Stichting KIRC en KSF. Met dit onderzoek schetsen wij een compleet beeld van de klantcontact sector. Het onderzoek gaat in op een groot aantal relevante kengetallen van het contactcenter: bezetting, kanalen, outsourcing, budget, technologie en nog vele anderen.

Voor wie?

Het onderzoek is gericht op inhouse contactcenters, organisaties met een Customer Service afdeling en facilitaire contactcenters. Leden van de KSF en leden van het KIRC klantinteractiepanel hebben inmiddels een uitnodiging voor dit belangrijke onderzoek ontvangen. Door deel te nemen dragen zij bij aan de verdere professionalisering van de sector en krijgen zij inzicht in waar zij staan ten opzichte van anderen.

Doe je ook mee?

Laat dan hieronder je gegevens achter en ontvang jouw persoonlijke uitnodiging voor het invullen van de vragenlijst

Sponsoren