Doe mee met het Nationaal Sectoronderzoek Klantcontact!

Doe mee met het Nationaal Sectoronderzoek Klantcontact!

Ben jij ook zo benieuwd hoe jouw contactcenter het doet in vergelijking met anderen? Doe dan mee met het Nationaal Sectoronderzoek Klantcontact (NSK) en ontvang de resultaten van jouw contactcenter vergeleken met een benchmark naar keuze. Het onderzoek is gericht op inhouse contactcenters, organisaties met een Customer Service afdeling en facilitaire contactcenters. Heb je nog geen uitnodiging ontvangen? Klik hier en ontvang jouw persoonlijke uitnodiging.

Laat deze unieke kans om jouw contactcenter te vergelijken met anderen niet voorbijgaan!

Doe mee met het KIRC Klantinteractiepanel!

Doe mee met het KIRC Klantinteractiepanel!

Ook in deze mooie wintermaand doen we weer onderzoek naar actuele onderwerpen in klantinteractie. In de meting van februari gaan we in op een aantal actuele thema’s, zoals thuiswerken en de vergoeding daarvoor, aansturing voor thuiswerkende medewerkers, datalekken en de gevolgen van de toename van het online shoppen. Het onderzoek is tot stand gekomen in samenspraak met de KSF.

Vul de korte vragenlijst hier in en deel je kennis met branchegenoten.

Hoe ziet jouw 2021 eruit?

Hoe ziet jouw 2021 eruit?

Wat verwacht jij van 2021? Hoe gaat jouw organisatie om met de uitdagingen die het werken in deze uitzonderlijke omstandigheden met zich meebrengen? Vertel het ons in de nieuwste meting van het KIRC klantinteractepanel! Je kunt de vragenlijst hier invullen.
Maak kennis met de 10 trends in klantinteractie!

Maak kennis met de 10 trends in klantinteractie!

In de maand oktober presenteerden wij weer de 10 trends in klantinteractie. Ditmaal via een serie webinars, waarbij steeds één thema centraal stond. Mede dankzij de bijdrage van een aantal van onze sponsoren waren de webinars een groot succes! Meer dan 90 inschrijvingen per sessie, waarvan steeds meer dan de helft ook daadwerkelijk het webinar bijwoonden.

Neem kennis van de tien trends in klantinteractie 2021-2024, of bekijk hoe sponsoren als SUSA, ContentGuru en Pegamento denken over het thema organisatie. Of zie welke visie Salesforce, Genesys en KCM Survey hebben over innovatie. Of neem kennis van de expertise van Adecco, Platform voor Klantgericht Ondernemen en KCM Professionals op strategie.

Klik hier voor de trends en alle visies!

 

 

KIRC Coronacrisis-index: klaar voor anderhalve meter?

KIRC Coronacrisis-index: klaar voor anderhalve meter?

In de derde meting van de Coronacrisis-index zien we een lichte afname van -5 naar -10. Hoewel Nederland zo langzamerhand weer open gaat, zijn veel professionals somber over de vooruitzichten voor de eigen organisatie. In de meting blijkt verder dat organisaties heel creatief zijn in het op peil houden van motivatie en betrokkenheid en ook al stappen maken richten het werken in de anderhalve economie.

Leer er alles over in het derde rapport van de KIRC Coronacrisis-index. En doe weer mee met meting 4, die inmiddels ook van start is gegaan.

KIRC en KSF delen onderzoeksresultaten Coronacrisis

KIRC en KSF delen onderzoeksresultaten Coronacrisis

Op 28 mei delen KIRC en KSF de nieuwste inzichten uit onderzoek naar de gevolgen van de Coronacrisis. Meld je nu aan voor dit webinar via KSF.

De onderzoeksresultaten van de tweede meting van het Coronacrisis-index door Stichting KIRC zijn inmiddels ook bekend en kun je hier vinden. Wil je ook meedoen aan dit onderzoek? Dat kan, de derde meting van het onderzoek is op 7 mei van start gegaan. Klik hier om mee te doen!

Eerste resultaten van de KIRC Coronacrisisindex

Eerste resultaten van de KIRC Coronacrisisindex

Drie weken geleden zijn we gestart met de Coronacrisis-index, een initiatief van KIRC om kennis en inzichten over de gevolgen van de Coronacrisis op klantinteractie-organisaties te delen. De eerste resultaten zijn bekend. Zo blijkt Nederland al aardig gewend te raken aan thuiswerken, maar worstelen we nog wel met fysieke uitdagingen als de ergonomische inrichting van de werkplek en motivationele aspecten als het gemis van collega’s en het feit dat we thuis nog teveel afgeleid worden. Lees er alles over in de eerste rapportage, die je hier kunt downloaden.

WAB nu? Wat zijn de gevolgen?

WAB nu? Wat zijn de gevolgen?

In februari deden wij onderzoek naar de gevolgen van de WAB voor onze sector. De resultaten van dit onderzoek zijn bekend: een grote meerderheid verwacht serieuze gevolgen voor de organisatie waarvoor zij werken. Maar of dit leidt tot een verbetering van de positie van individuele medewerkers? Lees er alles over in het onderzoeksrapport, dat je hier kunt downloaden.

Nieuw initiatief: de Coronacrisis-index

Nieuw initiatief: de Coronacrisis-index

Stichting KIRC start een nieuw initiatief: een onderzoek naar de gevolgen van de Coronacrisis. Hoe gaan jij en jouw organisatie daarmee om? Hoe groot is de impact op jouw dagelijks werk? Wat betekent thuiswerken voor jou? Waar loop je tegenaan? Welke maatregelen heeft jouw organisatie genomen om met deze crisis om te gaan? Heb je tips voor anderen? Wat werkt wel en wat niet?

Laat het ons weten! Vul de vragenlijst in en ontvang de resultaten in je mailbox. Maak je netwerk attent op dit onderzoek, want alleen samen kunnen wij de gevolgen van deze crisis aan. Wij zullen op deze plek regelmatig communiceren over de uitkomsten.

 

Time out voor CX?!

Time out voor CX?!

Hij is er! De nieuwste KIRC onderzoekspublicatie met daarin de resultaten van het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2019-2020. Lees alles over de laatste trends en de nieuwste cijfers over klantinteractie. Voorzien van inzichtelijke infographics en bijdragen van experts in Customer Experience.

De onderzoekspublicatie is hier te bestellen.