Kom naar het KIRC Benchmarkplein op 13 december

Kom naar het KIRC Benchmarkplein op 13 december

Op 13 december komen wij met een nieuw innoverend initiatief: het KIRC Benchmarkplein. Tijdens dit grootste klantinteractie informatie-uitwisselingsevent van Nederland kun je ons alles vragen over klantinteractie. Daarnaast gaan we je meer vertellen over hoe je je jaarplan 2019, dat je nu in de steigers aan het zetten bent, tot een succes kunt maken. Lees hier meer over dit mooie event. Of schrijf je hier direct in!

AI en de toekomst van klantcontact

AI en de toekomst van klantcontact

Op 11 oktober waren wij te gast op een event van onze donateur Content Guru over Artificial Intelligence. Een interessante middag, waarin diverse cases over de toepassingen van AI in klantcontact besproken werden. Martine presenteerde er de resultaten van het onderzoek, dat wij samen met Content Guru organiseerden. Lees hier meer over het event!

De 3 kenmerken van mystery contact onderzoek

De 3 kenmerken van mystery contact onderzoek

“In klanttevredenheidsonderzoeken behalen we een 7,5. Wat moet ik doen om dit cijfer te verhogen?” Of: “De markt trekt aan, dat merken we. Klanten waarderen onze producten. Onze NPS-score komt overeen met het branchegemiddelde. We doen het goed.” Herkenbaar? Wat levert het op als u uw reguliere klantdata combineert met de natuurgetrouwe data uit mystery contact onderzoek? Lees het in ons artikel.

Deelnemers KIRC lecture empowered op pad

Deelnemers KIRC lecture empowered op pad

De tweede KIRC lecture over Medewerker Empowerment op 13 september werd goed bezocht: verdeeld over 2 sessies werden de 34 deelnemers bijgespijkerd over dit actuele onderwerp. Jacco Gunter en Martine Ferment gingen dieper in op de theorie en de succes- en faalfactoren bij de implementatie. Cris Donze lichtte de resultaten van het onderzoek naar dit onderwerp toe. Speciale gast bij de lecture was Steven Gudde van Olympia, die zijn visie gaf over de arbeidsrelatie van de toekomst.

Al met al weer een zeer geslaagde dag! Dank aan alle deelnemers voor hun enthousiaste bijdragen. Zij worden als alumni uitgenodigd om actief hun ervaringen te delen in de KIRC Lecture alumni groep op Linkedin. De volgende KIRC lecture is op 13 december.

Jacco Gunter over Medewerker Empowerment

Jacco Gunter over Medewerker Empowerment

Wat houdt Medewerker Empowerment nou precies in en welke voordelen levert het je organisatie -én je klanten – op? Op 13 september verschijnt Stichting KIRCs nieuwste publicatie “Medewerker Empowerment: de stuwende kracht achter geweldige klantbeleving”. Op diezelfde dag wijden we zelfs een heuse KIRC Lecture aan dit onderwerp, dus schrijf je hier in! Customer service professional en co-auteur van het boek, Jacco Gunter, vertelt je in bovenstaande video waarom jij de Lecture niet mag missen!

Toepassing van AI, AR en VR in klantcontact

Toepassing van AI, AR en VR in klantcontact

De Strategic Decisions Monitor van mei ging over de toepassing van Artificial Intelligence, Augmented & Virtual Reality in klantcontact. Bijna 100 klantcontactprofessionals gaven hun mening over dit interessante onderwerp. De resultaten zijn inmiddels gepresenteerd tijdens de G-summit op 23 mei in Amsterdam.

De meeste onderzoeksdeelnemers zien de toepassing van AI voor het bieden van relevante content in klantcontact het meest aantrekkelijk én relevant voor de eigen organisatie. Zij verwachten echter niet dat dit op korte termijn gerealiseerd zal zijn. Meer onderzoeksresultaten in het onderzoeksrapport: hier te vinden.

Geef je mening over Agent Empowerment

Geef je mening over Agent Empowerment

De nieuwste Strategic Decisions Monitor staat online! Deze keer gaat het over Agent Empowerment. Hoe zorgt jouw organisatie ervoor dat klantcontactmedewerkers goed beslagen ten ijs komen? Geef je mening in dit onderzoek. De resultaten worden gebruikt in de KIRC publicatie over Agent Empowerment, die in het najaar verschijnt. Klik hier voor de vragenlijst.

Doe mee met het NBTK en ontvang een vrijkaart voor een KIRC lecture

Doe mee met het NBTK en ontvang een vrijkaart voor een KIRC lecture

Tijdens de Multichannel Conference in het KIRC Better Practices Theater zijn we weer van start gegaan met het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie. De vragenlijst is ook online in te vullen! Als je alle vragen beantwoordt, dan heb je recht op een vrijkaart voor de eerstvolgende KIRC lecture over Agent Empowerment (waarde 195 euro). Of je krijgt het onderzoeksrapport, dat in november verschijnt, helemaal gratis (waarde 29,95 euro).

Dus doe mee met het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie! De vragenlijst kun je hier invullen.

 

Trends in klantinteractie 2014-2017: welke zijn uitgekomen?

Trends in klantinteractie 2014-2017: welke zijn uitgekomen?

Dit jaar presenteerden we ze voor het vijfde achtereenvolgende jaar: de 10 trends in klantinteractie. Lees hier welke dit zijn voor 2018. Wij waren benieuwd welke waarde ons panel van klantcontactprofessionials hechten aan de trends, die wij in de afgelopen jaren presenteerden. In de Strategic Decisions Monitor van april legden we ze aan hen voor, met de vraag hoe belangrijk zij ze vinden en in welke mate zij vinden dat deze trends zijn uitgekomen.

De drie belangrijkste trends van de afgelopen 4 jaar zijn: omnichannel, CX en Big Data. Lees in de SDM rapportage van april in hoeverre deze trends volgens onze klantcontactprofessionals zijn uitgekomen.