De juiste balans vinden tussen persoonlijke en digitale, geautomatiseerde dienstverlening is essentieel voor succes. Ondanks de opkomst van nieuwe technologieën, worden bedrijven gerund in een tijdperk waarin de mens centraal staat.
Om onze klanten inzichten te geven over waar technologie een positieve bijdrage levert aan de ervaring van de klant en medewerker én waar de human touch een dominante behoefte blijft, doen wij jaarlijks wereldwijd onderzoek. Dit jaar bleek dat de Nederlandse consumenten voorlopers zijn in hun voorkeuren naar een meer digitaal klantcontact. Dit onderzoek onder 36.000 consumenten wereldwijd is een mooie aanvulling op het onderzoek van KIRC, dat zich richt op de customer service afdelingen in Nederland.
Bij Verint zijn wij ervan overtuigd dat elke interactie een kans is om er een loyale klant voor uw merk bij te krijgen. Daarom benutten we de laatste ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie en geavanceerde analysetechnologie zodat u het potentieel van automatisatie en intelligentie kunt realiseren en de impact op uw organisatie kunt stimuleren.
Verint is The Customer Engagement Company.