Kennis
Hét kennisinstituut op het gebied van kennis en klantinteractie
Maak kennis met de tien trends in klantinteractie 2020-2023
Op 20 juni 2019 presenteerden Martine Ferment, voorzitter van Stichting KIRC en Geeske te Gussinklo, directeur van KSF, de tien trends in klantinteractie 2020-2023. Bekijk de presentatie hieronder.
Presentatie gemist? Wij komen graag naar je toe…
Het KIRC Trendonderzoek
Stichting KIRC is een onafhankelijke, not-for-profit onderzoeksinstelling die al vele jaren onderzoek doet naar de trends in klantinteractie. Onze onderzoeken vormen een bron van inspiratie voor klantcontactprofessionals die hun vak serieus nemen en altijd op zoek zijn naar de meest actuele ontwikkelingen in klantinteractie. De trends in klantinteractie helpen organisaties die streven naar excellente Customer Experience.
Zie hoe andere organisaties met de trends omgaan
Tijdens het trendevent gaf een aantal interessante sprekers hun visie over de impact van trends in klantinteractie voor hun organisatie. Bekijk hun presentaties hieronder: