Kennis

Hét kennisinstituut op het gebied van kennis en klantinteractie

Het KIRC Trendonderzoek

Stichting KIRC is een onafhankelijke, not-for-profit onderzoeksinstelling die al vele jaren onderzoek doet naar de trends in klantinteractie. Onze onderzoeken vormen een bron van inspiratie voor klantcontactprofessionals die hun vak serieus nemen en altijd op zoek zijn naar de meest actuele ontwikkelingen in klantinteractie. De trends in klantinteractie helpen organisaties die streven naar excellente Customer Experience.

 

Maak kennis met de tien trends in klantinteractie 2021-2024

Bekijk de bijdragen van onze sponsoren tijdens de KIRC Trendwebinars

In oktober organiseerden wij een serie van 3 trendwebinars, telkens rondom één van de volgende thema’s: organisatie, innovatie en strategie.

De webinars zijn gepubliceerd op youtube:

 

Of blader door de presentaties van onze sponsoren

Thema 1: Organisatie (6 oktober 2020)

Thema 2: Innovatie (8 oktober 2020)

Thema 3: Strategie (15 oktober 2020)

Adecco – Claudia Portengen & Sabine Aerts

KIRC-Trendwebinar-3-strategie-Bijdrage-Adecco

Platform voor Klantgericht Ondernemen – Karoline Wiegerink

KIRC-Trendwebinar-3-strategie-Bijdrage-PvKO

KCM Professionals – Olaf Friedrichs

KIRC-Trendwebinar-3-strategie-Bijdrage-KCM-Professionals

Sponsoren